.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التیماتوم جانشين فرمانده نيروي انتظامي ؛
برخورد با هنجارشکنان استانهای شمالی
با نظارت بيشتر تلاش داريم با هنجارشكناني كه استان‌هاي شمالي را به عنوان حياط خلوت خود تلقي مي‌كنند برخورد جدي‌تري كنيم و با بكار گرفتن نيروهاي بيشتر در چند ماهه تعطيلات شاهد عدم هر گونه هنجارشكني باشيم.
برخورد با هنجارشکنان استانهای شمالی

جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: چالش مهم ما در بحث امنيتي تامين مطالبات مردم در بخش مرزي تامين امنيت مرزها در نواحي جنوب شرق و شمال غرب و هوشمند كردن پليس هم از نظر تجهيزات جديد وآموزشهاي عملياتي است.

به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشيه همايش ساماندهي طرح‌هاي سالم سازي سواحل شمالي درياي خزر اظهار داشت: نيروي انتظامي طرح‌هاي ويژه‌اي را براي تعطيلات تابستان در نظر دارد و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران، در اولويت اول برنامه‌هاي قرار دارد.

وي گفت: با نظارت بيشتر تلاش داريم با هنجارشكناني كه استان‌هاي شمالي را به عنوان حياط خلوت خود تلقي مي‌كنند برخورد جدي‌تري كنيم و با بكار گرفتن نيروهاي بيشتر در چند ماهه تعطيلات شاهد عدم هر گونه هنجارشكني باشيم.

كاهش4 درصدي تصادفات با اجراي قانون جديد راهنمايي و رانندگي

رادان ادامه داد: امسال از قانون جديد راهنمايي و رانندگي بهره‌مند شديم كه در يك هفته گذشته با اجرايي شدن اين قانون شاهد كاهش4 درصدي در زمينه تصادفات و در بخش تلفات نيز شاهد كاهش 9 درصدي نسبت به سال گذشته با وجود افزايش خودروها و رانندگان جديد بوده‌ايم.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي كشور متذكر شد: براساس قانون جديد راهنمايي رانندگي با متخلفان سخت‌تر از گذشته برخورد خواهد شد و اين طرح به صورت جدي از ابتداي تعطيلات در سراسر كشور به خصوص در دو استان گيلان و مازندران كه از استانهاي مسافرخيز كشور است، اجرايي مي‌شود.

نصب دوربين‌هاي هوشمند در جاده‌هاي شمال كشور

كاهش قاچاق بنزين با هدفمندي يارانه‌ها

رادان از نصب دوربين‌هاي هوشمند در جاده‌هاي شمال كشور خبر داد و افزود : با نصب دوربين‌هاي هوشمند راهنمايي و رانندگي با سهولت و دقت بيشتر حتي در شب‌ها مي‌تواند با متخلفان برخورد كرد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي خاطر نشان کرد: تمامي قوانين راهنمايي و رانندگي در راستاي ايجاد امنيت و حفظ سلامت افراد جامعه است با وجود اين كه در حال حاضر تنها ما شاهد 2تا5 درصد تخلف سخت در سراسر كشور هستيم اميدواريم كه با فرهنگ‌سازي و تبعيت از قانون شاهد تخلفات كمتر از اين باشيم.

وي ادامه داد: با هدفمندي يارانه‌ها بخش قابل ملاحظه‌اي از قاچاق بنزين كاهش يافته كه اميدواريم شاهد اين امر در بخش گازوئيل هم باشم هر چند كه در اين مدت كاهش محدودي را نيز در اين زمينه شاهد بوده‌ايم و همچنين قاچاق كالا به دليل مورد پسند و استاندارد نبودن افراد جامعه رو به كاهش است و روز به روز تسلط ما بر مرزها بيشتر مي‌شود و حتي تمهديدات لازم را در مرزهاي آبي انديشيده‌ايم و شناورهايي را به ناوگان درياباني بعضي از مناطق مستعد خطر همچون هرمزگان بوشهر و بخشي از چابهار بزودي اضافه خواهيم كرد.

چالش مهم امنيتي هوشمند كردن پليس از نظر تجهيزات جديد و آموزش‌هاي عملياتي است

جانشين فرمانده نيروي انتظامي درباره چالشهاي نيروي انتظامي گفت: چالش مهم ما در بحث امنيتي تامين مطالبات مردم در بخش مرزي تامين امنيت مرزها در نواحي جنوب شرق و شمال غرب وهوشمند كردن پليس هم از نظر تجهيزات جديد وآموزشهاي عملياتي است.

همايش ساماندهي طرح‌هاي سالم سازي سواحل شمالي درياي خزر با حضور سردار رادان ومسئولان فرمانده انتظامي سه استان گيلان مازندران و گلستان عصر ديروز در سالن همايش هتل نرگس زيبا كنار برگزار شد. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.